فروشگاه لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ های اچ پی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 مرداد 1401
بازدید : 13255
نویسنده : علی

مگر در مواردی که مورد استفاده شما در سطح بالا یا بسیار کاربردی قرار داشته باشد ، لپ تاپ های با قیمت مناسب تمام عملکردهای اساسی را که بیشتر سیستم های پریمیوم انجام می دهند ،فروشگاه لپ تاپ استوک ارائه می دهند ، اما این کار را با هزینه بسیار کمتری انجام می دهند. چرا هزاران هزینه صرف می کنید اگر فقط به یک سیستم برای مرور وب ، خرید ، ایمیل و کارهای مجموعه اداری نیاز دارید؟ آنچه در ادامه برای شما قرار داده ایم انتخاب برتر ما از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت است که می توانید امروز بخرید. به معنای واقعی کلمه چیزی وجود ندارد که در مورد Lenovo IdeaPad S340 دوست نداشته باشید ، و این گزینه بهترین انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب است. سبک ، مشخصات و دوام چشمگیر آن باعث می شود عالی باشد ، چیزی که با اجرای ویندوز 10 از آن لذت می برید. این لپ تاپ به رنگ های آبی ، صورتی و خاکستری وجود دارد ، به این معنی است که کاربران هنگام انتخاب زیبایی شناسی ، انتخابهای مناسبی دارند.

  • عملکرد کلی عالی و عملکرد ویژه در هنگام بازی
  • وزن مناسب
  • کیبرد لپتاپ اچ پی
  • Asus ROG Zephyrus M16
  • تاریخ شروع May 25, 2022
  • رم : ۸ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اطلاع وب، با افزایش سرسامآور قیمت دلار در طول یک سال گذشته و با در نظر گرفتن هزینههای گمرک برای واردات دستگاههای الکترونیکی، این روزها خرید لپ تاپ نو چیزی شبیه به رویاست. از طرفی دیگر مکانیزم مشخصی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم نیز وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی گفته میشود که برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، فروشنده حتما باید آشنا باشد. این یعنی بازار برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم هیچ ساز و کار مشخصی نیاندیشیده است. این موضوع سبب شده هم خریدار لپ تاپ دست دوم و هم فروشندهی این دستگاه ها در بلاتکلیفی به سر ببرند و پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم به چالشی جدی تبدیل شود. به طور کلی نیاز به یک پلتفرم قابل اطمینان برای خرید و فروش لپ تاپ کارکرده احساس میشود. خوشبختانه وبسایت اطلاع وب در این زمینه ورود کرده و سازوکاری مطابق عرف بازار و البته مورد اعتماد مشتریان توسعه داده است.

  • وزن کم 1.9 کیلوگرمی
  • صفحه نمایش: 14 اینچ، 15.6 اینچ یا 17.3 اینچ
  • مشخصات حافظه داخلی: حافظه خشک
  • شماتیک کامپیوتر
  • اجرا بر روی سیستم عامل Chrome

از دیگر اجزای یک لپ تاپ که در زمان تست لپ تاپ استوک مورد توجه قرار می گیرد، رم آن است. این قطعه در روشن شدن و انجام درست برنامه های در حال اجرا نقش مهمی دارد. چنانچه این سخت افزار دچار مشکل شده باشد سیستم با اشکالاتی از جمله نمایش صفحه آبی، خاموش و روشن شدن های متوالی سیستم، هنگی و کندی مواجه خواهد شد. مشکلات ناشی از خرابی یا عدم کارکرد صحیح رم کمی گیج کننده و غیر قابل تشخیص هستند. چرا که این خرابی ها به طور ناگهانی و پیش بینی نشده خود را نشان داده و ظاهر می شوند. تست رم هم به شکل فیزیکی قابل انجام است و هم نرم افزاری. در بسیاری از مواقع اشکالات رم از ظاهر آن مشخص نیست. بنابراین بهترین کار استفاده از نرم افزارهای کاربردی برای تشخیص و رفع مشکل می باشد. با اجرای این ابزار،قیمت لپ تاپ های اچ پی سیستم به طور خودکار ریست شده و یک صفحه آبی نمایش داده می شود. در مدت زمانی که رم سیستم در حال تست است شما باید منتظر بمانید.

ترکپوینت لپ تاپ مانند همهی لپ تاپ ها در میان دکمههای G,H و B قرار دارد. لپ تاپ Hp Zbook 15u G4 حتی در این بخش هم کانفیگهای متفاوتی دارد و شما میتوانید این لپ تاپ را در ۴ نسخه متفاوت با صفحه نمایشهای متفاوت در بازار پیدا کنید. ۳ نسخه FullHD هستند و یک نسخه UltraHD . مشخصات دقیقتر این لپ تاپ ها به این شرح است. سومین نسخهای که در این لیست ذکر شده است یک صفحه نمایش لمسی است که به شما کمک میکند در کارهای روزمره کمتر از ماوس استفاده کنید. ویندوز اعلام شده توسط شرکت HP ویندوز ۱۰ است. البته شما محدودیتی در نصب سیستم عاملهای مختلف ندارید. در صورتی که نیاز به نصب برنامههای جانبی قبل از ارسال داشتید میتوانید با پشتیبانی در تماس باشید تا برای شما نصب کنند. همانطور که تا به حال متوجه شدهاید این لپ تاپ دارای کانفیگهای بسیاری است که اصلی ترین بخش آن در قسمت سیپییو است.

تنها معایب لپ تاپ های نیمه صنعتی پاناسونیک این است که حافظه رم آنها پایین است. لپ تاپ های استوک صنعتی نسبت به مدل های مشابه خود در اندازه و مدلهای مختلفی ساخته میشوند. این لپ تاپها با توجه به نیاز مصرف کنندگان به ظاهر آن زیاد توجه نشده است. این لپ تاپها بیشتر برای کارهای سنگین طراحی و تولید شده اند. این لپ تاپها دارای پردازنده های گرافیکی قوی، باتری های بادوام و سیستم خنک کننده قوی میباشند. نقاط ضعف لپ تاپ های صنعتی استوک در این است که حافظه ی رم پایین دارند و چراغ علامت برای آنها تعبیه نشده است. بیشتر بخوانید: تفاوت شارژر فست با شارژر معمولی - کدام یک برای باتری تلفن همراه مناسب تر است؟ کمپانی dell علاوه بر لپ تاپهای معمولی در زمینه لپ تاپهای صنعتی نیز جزو بهترین برندها است. در عین آن که همهی ویژگیهای یک لپ تاپ خوب صنعتی را دارا است،لپ تاپ دل قیمت از مشخصات بهروزی چون نمایشگر باکیفیت 14 اینچی، پردازنده بسیار قوی، حافظه داخلی و رم بالا و همچنین وزن کم برخوردار است.

لازم نیست نگران عملکرد ایستگاه کاری HP ZBook 17 G4 باشید، زیرا سازنده تمرکز ویژه ای روی عملکرد این نمونه خاص داشته است. این جهت گیری، پشتیبانی شده توسط قدرتمندترین مؤلفه هایی که در حال حاضر می توانید برای یک لپ تاپ در نسل هفتم ورک استیشن های HP در نظر گرفت می باشند. ZBook 17 G4 این لپ تاپ ورک استیشن حرفه ای با کمترین مقدار وزن ۳.۱۴Kg به بازار عرضه می شود و وزن مناسبی برای یک لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی با طراحی زیبا را دارد. این زدبوک با ابعاد ۴۲۰x280x33 mm یک لپ تاپ ورک استیشن بزرگ و قدرتمند می باشد. سرویس قابل اعتماد HP شامل ۱ تا ۳ سال گارانتی قطعات با ضمانت محدود، آماده است در صورت نیاز، خدمات در محل کار مشتری در صورت وجود گارانتی اچ پی ارائه کند. نرم افزار HP Performance Advisor برای پیکربندی بهینه، سازگاری و عملکرد مطلوب لپ تاپ شما نصب شده است. شرکت HP متعهد به پایداری محیط زیست و بهره وری انرژی است.

  • کیفیت ساخت معمولی
  • سازنده پردازنده: Intel
  • تعداد رشته : 8
  • دستگاهها بسیار سریع و پاسخگو هستند
  • حافظه RAM
  • استفاده از تبلت برای کار با اینترنت

باور نادرست: رایانه های stock به اندازه رایانه های جدید دوام نخواهند داشت. ممکن است برای لپ تاپ های استوک هزینه کمتری پرداخت کنید، اما این بدان معنا نیست که یک دستگاه با کیفیت پایین تهیه می کنید. راز واقعی ماندگاری آن ها مراقبت خوب از آن ها و به روزرسانی و ارتقا آن ها در صورت امکان است. باور نادرست: لپ تاپ های stock به اندازه کافی برای اداره یک تجارت قدرت ندارند. اشتباه می کنید که تصور کنید رایانه های استوک نمی توانند عملکردی بهتر از رایانه های کاملاً جدید داشته باشند. برخی از صاحبان مشاغل ترجیح می دهند برای کارمندان تجهیزات نوسازی خریداری کنند زیرا کارایی آن ها بهتر است. اگر برای کارهایی مانند مرور وب یا دیدن فیلم و موارد دیگری به لپ تاپ نیاز دارید، می توانید یک لپ تاپ استوک تهیه کنید. با این روش می توانید بیشتر پس انداز کنید و از پشیمان شدن از هزینه های زیاد در مورد لپ تاپ، جلوگیری کنید.

با توجه به اینکه تکنولوژی با سرعت صوت رو به پیشرفت است و هر ساله سیستمهای جدید کامپیوتری (استوک دست دوم)به بازار عرضه میشود پس بهترین حالت این است که اشخاص نسبت به نیازی که از سیستم دارند(استوک دست دوم ) , خرید کنند . ما در اینجا سعی کرده ایم نوت بوکهای اصلی استوک دست دوم در اصفهان را به صورت تخصصی به شما ارائه دهیم که از لحاظ کیفیت بالاترین و از نظر قیمت بسیار مناسب میباشد. تخصصی ترین ارائه دهنده نوت بوک های استوک و دست دوم در اصفهان . تعمیر تخصصی لپ تاپ در اصفهان . تعمیر تخصصی نوت بوک در اصفهان همراه با کادری مجرب و دستگاهای پیشرفته . لپ تاپ استوک چیست ؟ اصلی ترین دلیل خرید لپ تاپ قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما میتوانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید . لپ تاپ استوک به لپ تاپ های کارکرده یا دست دوم گفته میشود .

  • دارای سیستم پشتیبانی مشتری مناسب است
  • فاقد حسگرهای بیومتریک
  • اسپیکرهای ضعیف
  • بهترین لپ تاپ گیمینگ 17 اینچ
  • وضعیت صفحه نمایش مات
  • بدنه باریک و سبک
  • قدیمی بودن مدل پردازنده و گرافیک
  • کارهای مدیرتی

بهترین لپ تاپ های اچ پی به دلیل کیفیت مناسب لپ تاپ های این برند برای کاربران آشنا هستند اما امروزه به دلیل نوسان بالای قیمتها ممکن است انتخاب برای کاربران حساستر باشد. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین لپ تاپ های hp مناسب گرافیستها و طراحان، لپ تاپ اچ پی مناسب گیمرها و لپتاپ اچ پی مناسب کارهای روزمره و وبگردی پرداختهایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. اولین لپتاپ از لیست بهترین لپ تاپهای hp مقرون به صرفه و در عین حال از کاربری مناسبی نیز برخوردار است. با این برچسب قیمتی در دیگر برندها میتوانید لپتاپی با پردازندههای پایینرده سلرون و پنتیوم تهیه کنید اما این لپتاپ از یک پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G4 بهره میبرد.لپ تاپ دسته دوم asus در کنار این پردازنده 8 گیگابایت رم DDR4 و 256 گیگابایت حافظه SSD نیز قرار دارد که نشان از سختافزار مناسب این لپتاپ دارد. صفحهنمایش این لپتاپ نیز 15 اینچ است و یک گرافیک آنبرد وظیفه تامین تصاویر آن را بر عهده دارد.

 




:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com